checkage ایران تهران تنهایی سرگرمی

checkage: ایران تهران تنهایی سرگرمی عاشقانه عاشقانه ها سرگرمی هزار و یک شب

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار پزشکی فقط تجهیزات پزشکی مهم ارز ۴۲۰۰ تومانی می گیرند

    مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فرآیند تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی

    فقط تجهیزات پزشکی مهم ارز ۴۲۰۰ تومانی می گیرند

    فقط تجهیزات پزشکی مهم ارز ۴۲۰۰ تومانی می گیرند

    عبارات مهم : پزشکی

    مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فرآیند تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی، با اختلال مواجه نشود.

    به گزارش ایلنا، رضا مسائلی درخصوص فهرست تجهیزات و ملزومات پزشکی که ارز رسمی دریافت کرده اند، اظهار داشت: وزارت بهداشت جهت تامین دارو، تجهیزات پزشکی و اقلام و محصولات سلامت محور، با توجه به فضای جدیدی که در کشور به لحاظ تحریم های ظالمانه ایجاد شده است هست، از ابتدای امسال عنوان را به صورت خاص مورد پیگیری و برنامه ریزی قرار داده هست.

    فقط تجهیزات پزشکی مهم ارز ۴۲۰۰ تومانی می گیرند

    وی با بیان اینکه به طور معمول قیمت ارز را بازار کشور تعیین می کند، افزود: بعد از اینکه سیاست های اخیر بانک مرکزی و دولت در قالب تصویب نامه ای در روز 16 مرداد 97، اعلام شد، ارزی که در رابطه با اقلام مهم حوزه سلامت تخصیص پیدا خواهد کرد، با قیمت رسمی 4200 تعیین شد.

    مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، بیان کرد: از وقت ابلاغ تصویب نامه ساماندهی بازار ارز در کشور مورخ 22 فرودین 97، ارز رسمی کشور با مبلغ 4200 تومان به تصویب رسید و براین اساس وزارت بهداشت نیز تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی را در این قالب برنامه ریزی کرد و ارز را تخصیص داد، ولی بعد از تصویب نامه 16 مرداد، فقط تجهیزات و ملزومات پزشکی ضروری، ارز رسمی دریافت خواهند کرد.

    مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فرآیند تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی

    دکتر مسائلی با بیان اینکه این لیست مشمول بر تجهیزات پزشکی ضروری، تجهیزات و ملزوماتی که در لیست بیمه قرار دارند و همچنین قسمتی از کیت های تشخیص طبی که به وسیله آزمایشگاه های تشخیص طبی مورد استفاده قرار می گیرند، هست، خاطرنشان کرد: با توجه به فضای جدیدی که در کشور ایجاد شده است هست، چند توصیه را باید مد نظر قرار داد. اول اینکه، قیمت تجهیزات پزشکی مهم تغییری نخواهد کرد، دوم، براساس تصمیم وزارت بهداشت، مراکز درمانی که تجهیزات پزشکی سرمایه ای تهیه می کنند با اینکه ارز با قیمت رسمی 4200 تومانی دریافت نمی کنند و ارز آنها به صورت آزاد تامین می شود، می توانند تجهیزات پزشکی مهم مورد نیازشان را در این چارچوب تامین کنند، سوم، با توجه به اینکه ارز تجهیزات پزشکی غیر مهم به صورت آزاد محاسبه می شود، از این بعد نیز قیمت این ملزومات به صورت آزاد خواهد بود.

    مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، تصریح کرد: بعضی تجهیزات پزشکی که در گذشته ارز سیستم بانکی دریافت می کردند، براساس تصویب نامه جدید، از فهرست تجهیزات و ملزومات پزشکی مهم خارج شده است اند و باید براساس تصویب نامه هیات وزیران، مابه تفاوت قیمت ارز را محاسبه کرده و به حساب دولت واریز کنند.

    وی گفت: علیرغم تنگناهایی که وجود دارد، با برنامه ریزی و هماهنگی بانک مرکزی و هیات دولت، قیمت کالاها و تجهیزات پزشکی براساس قیمت بازار تعیین شده است است و با اینکه قیمت ها در مورد بعضی از تجهیزات پزشکی که غیرضروری هستند، زیاد کردن خواهند داشت، ولی زمینه فساد یا رانتی که ممکن است در این حوزه ایجاد شود، به علت فاصله قابل ملاحظه ارز با قیمت رسمی و ارز با قیمت آزاد، از بین خواهد رفت.

    فقط تجهیزات پزشکی مهم ارز ۴۲۰۰ تومانی می گیرند

    دکتر مسائلی اظهار داشت: با توجه به تصمیم دولت، ارز تجهیزات و ملزومات پزشکی مهم از طریق سیستم بانکی تامین خواهد شد، به عبارت دیگر، به تجهیزات مهم که جهت تشخیص، پایش و درمان امراض در مراکز درمانی کاربرد دارد و همچنین قطعات یدکی و مواد اولیه تولید ملزومات پزشکی که در فهرست کالاهای مهم قرار دارند، ارز رسمی تخصیص پیدا خواهد کرد، لذا در قیمت تجهیزات پزشکی مهم تغییری رخ نمی دهد و با زیاد کردن قیمت روبرو نخواهد بود.

    مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درخصوص تولید تجهیزات پزشکی در داخل کشور، گفت: تجهیزات پزشکی وارداتی که در فهرست کالاهای مهم قرار ندارند، زیاد کردن قیمت خواهند داشت، چراکه با ارز آزاد تامین خواهند شد، در این میان چون قیمت تمام شده است تجهیزات پزشکی داخلی با خروج ارز کمتری روبرو بوده، وقت خوبی جهت تولیدکنندگان ایجاد می کند تا محصولات خود را با قیمت کمتر و کیفیت بهتری به مراکز درمانی ارائه دهند.

    مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فرآیند تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی

    وی در ادامه بیان کرد: وزارت بهداشت، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فرآیندها تازه بوده و به روزرسانی شوند. همچنین اطلاع رسانی ها به موقع صورت گیرد و فرآیند تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی، با اختلال مواجه نشود.

    دکتر مسائلی گفت: تجهیزات پزشکی که در فهرست کالاهای مهم قرار دارند، از مبدا ورود تا مصرف به وسیله مراکز درمانی، تحت کنترل وزارت بهداشت بوده و درحال حاضر نیز در مورد نحوه توزیع و عرضه تجهیزات پزشکی مشمول دریافت ارز با قیمت رسمی هستیم که ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

    فقط تجهیزات پزشکی مهم ارز ۴۲۰۰ تومانی می گیرند

    وی با بیان اینکه تمام تجهیزات پزشکی که در فهرست تجهیزات پزشکی مهم قرار دارند، مشمول قیمت گذاری بوده و به وسیله وزارت بهداشت قیمت گذای می شوند، درخصوص ظرفیت تولید تجهیزات پزشکی داخلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، از بازار 2 میلیارد و 500 میلیون دلاری تجهیزات پزشکی در کشور، حدود 800 میلیون دلار، به وسیله تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی داخلی تامین می شود و آینده نگری ما این است که با توجه به زیاد کردن قیمت ها به واسطه زیاد کردن قیمت ارز، تولید این تجهیزات در داخل کشور می تواند به صرفه باشد و باید تولیدات تجیهزات پزشکی زیاد کردن پیدا کند. در این راستا، وزارت بهداشت، ضمن اینکه از تولیدکنندگان داخلی حمایت می کند، بر ارتقای کیفیت این محصولات براساس استانداردهای بین المللی، تاکید خاص خواهد داشت.

    واژه های کلیدی: پزشکی | درمانی | بهداشت | تجهیزات | وزارت بهداشت | اخبار پزشکی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار