checkage ایران تهران تنهایی سرگرمی

checkage: ایران تهران تنهایی سرگرمی عاشقانه عاشقانه ها سرگرمی هزار و یک شب

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری سلبریتی هایی که غرق در عمل‌های قشنگی شدند!

    ستاره ها، با قدرت و ثروتی که دارند، خیلی راحت می توانند به هر چه که می خواهند برسند، به عنوان مثال یکی از کارهایی که آنها جهت شهرت و محبوبیت زیاد به آن دست می ز

    سلبریتی هایی که غرق در عمل‌های قشنگی شدند!

    سلبریتی هایی که غرق در عمل های قشنگی شدند!

    عبارات مهم : زندگی

    ستاره ها، با قدرت و ثروتی که دارند، خیلی راحت می توانند به هر چه که می خواهند برسند، به عنوان مثال یکی از کارهایی که آنها جهت شهرت و محبوبیت زیاد به آن دست می زنند، عوض کردن ظاهرشان هست. از عمل های قشنگی صورت گرفته تا چربی سوزی های چشمگیر، بعضی از ستاره ها به قدری غرق در این کار شده است اند که صورت هاشان با 5 سال پیش قابل تشخیص نیست.

    جاستین بیبر

    سلبریتی هایی که غرق در عمل‌های قشنگی شدند!

    اگر به تصویر های 5 سال قبل جاستین بیبر نگاهی بیانندازید، خواهید دید که صورت او به طور کامل از این رو به آن شده است هست. او از آن صورت بیبی فیس خود فاصله گرفته، موهایش را کوتاه کرده و ظاهر های مردانه تری نسبت به قبل می زند. او حتی بسیاری از رفتارهای فرزند گانه خود را نیز ترک کرده است که خود در محبوبیت اش نقش مهمی داشته هست. البته جهت او نظر دیگران یا حتی هوادارانش ارزشی ندارد و هر جور که دوست داشته باشد ظاهر می زند ولی امیدواریم که او در این زمینه سیر صعودی را طی کند.

    کیتلین جنر

    ستاره ها، با قدرت و ثروتی که دارند، خیلی راحت می توانند به هر چه که می خواهند برسند، به عنوان مثال یکی از کارهایی که آنها جهت شهرت و محبوبیت زیاد به آن دست می ز

    یکی از مشهورترین تغییرات ظاهری میان صورت ها در چند سال اخیر مربوط به کیتلین جنر بوده هست. اگر چه او از سالها قبل به تمایلات خانمانه خود آگاه بوده ولی در نهایت در سال 2015 تصمیم گرفت که این عنوان را علنی کند. او در این باره می گوید: «من چیزهای زیادی جهت خوشبختی دارم و واقعا خوشحالم که می توانم بالاخره خود واقعی ام را نشان دهم.»

    حال کیتلین عوض کردن جنسیت داده و تبدیل به زنی شده است که با آرایش و موهایی آراسته در مکان های عمومی ظاهر می شود. علارغم تمام نقدهای منفی که او از سراسر دنیا دریافت کرده، او از این اوضاع راضی و خشنود است.کیتلین می گوید: «مردم فکر می کنند که با عوض کردن جنسیت ما آدم دیگری می شویم، در حالی که من از درون همان آدمم.» درست است که شخصیت او تغییری نکرده ولی از لحاظ ظاهری او آدم دیگری شده است است.

    کایلی جنر

    سلبریتی هایی که غرق در عمل‌های قشنگی شدند!

    خانواده کارداشیان ها جزو ستاره هایی هستند که هر لحظه در صنعت مد و فشن بحث برانگیزند. به عنوان مثال کایلی جنر، جوان ترین عضو این خانواده، با تغییراتی که به ظاهر خود داده، تیتر بسیاری از روزنامه و مجلات شده است است.

    تغییرات ظاهری او آنقدر محسوس است که او خود به عمل های قشنگی که روی صورت اش انجام داده، اعتراف کرده هست. کایلی در این باره می گوید: «من ژل لب تزریق کرده ام چون از مدل لب هایم راضی نبود و این عنوان اعتماد به نفس من را گرفته بود ولی حال احساس بهتری نسبت به خودم دارم. البته اینطور به نظر می رسد که این ستاره جوان تغییرات دیگری را نیز به صورت اش داده که قابل مقایسه با 5 سال قبلش نیست.

    ستاره ها، با قدرت و ثروتی که دارند، خیلی راحت می توانند به هر چه که می خواهند برسند، به عنوان مثال یکی از کارهایی که آنها جهت شهرت و محبوبیت زیاد به آن دست می ز

    کوین اسمیت

    کوین اسمیت در دوران جوانی هر چه دستش می آمد، می خورد. او خودش اعتراف می کند: «درست است که من چاق به دنیا آمدم ولی از آن روز به بعد با غلط های خودم هی چاق و چاق تر شدم، شاید دلیلش کارم بوده هست، ولی خوشبختانه این سبک زندگی او تا سال 2014 زیاد دوام نداشت. در آن وقت کوین برنامه ای مستند در مورد مضرات و تاثیرات شکر در بدن دید که تمام زندگی اش را دگرگون کرد. همانجا بود که او تصمیم گرفت تغییری اساسی به زندگی اش بدهد، از این رو دور هر چه شکر و نوشیدنی ها قندی را خط کشید و به جای آن به طور منظم پیاده روی می کرد.

    سلبریتی هایی که غرق در عمل‌های قشنگی شدند!

    او در سال 2018 از یک حمله قبلی جان سالم به در برد ولی این اتفاق نه تنها تاثیر بدی روی او نگذاشت که مسبب یک عوض کردن بزرگ دیگری در زندگی اش نیز شد. او تصمیم گرفت که گیاهخواری را شروع کند که در این روند موفق هم شد. اگر به تصویر های اکنون او با تصویر های 5 سال پیشش نگاهی بیاندازید خواهید دید که او به طور چشمگیری چربی سوزی داشته است.

    رنی زلوگر

    رنی زلوگر بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، بافتا، جایزه اس ای جی و گلدن گلوب و تهیه کننده هست. او در سال های اخیر یکی از کسانی بوده که در هالیوود همواره دستمزد بالایی دریافت کرده هست. از آنجا که او در فیلم های زیادی بازی کرده، ما نیز با صورت اش آشنایی داریم ولی در سال 2014، بعد از حضورش در «Elle» ما با صورت متفاوتی از او آشنا شدیم. عوض کردن صورت او به قدری بود که حتی مجله نیویورک تایمز هم آن را تیتر اخبار کرد. اینطور به نظر می رسد که او جراحی پلاستیک روی صورت اش انجام داده به طوری که سالها جوان تر به نظر می رسد ولی او هنوز خودش همچنان این حقیقت را انکار می کند.

    زک گالیفیاناکیس

    5 سال قبل زک گالیفیاناکیس اعتراف کرد که یک تصمیم مهم در زندگی اش گرفته، او گفت که نوشیدن الکل را متوقف کرده است و همین باعث شد که او چربی سوزی زیادی داشته باشد. البته علاوه بر ترک الکل، او رژیم غذایی اش را نیز عوض کردن داده هست. زک در این باره می گوید: «من دیگر غذاهایی را که تلویزیون تبلیغ می کند، نمی خورم. من حتی لب به فست فود هم نمی زنم.»

    رژیم غذایی او آنقدر روی او تاثیرگذار بود که صورت اش را از این رو به آن رو کرد. او حال از گوشت ذلت فاصله گرفته و نمک، شکر و روغن را به طور کل از رژیم اش از بین بردن کرده هست. به گفته خودش: «به لطف این رژیم من نه تنها اندام بهتر، بلکه پوست و موی بهتری نیز دارم.»

    جان گودمن

    جان گودمن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و صداپیشه آمریکایی است که از سال ۱۹۷۵ حرفه بازیگری را شروع کرده و سابقه کاری پرباری دارد. او تا چند سال قبل نسبت به اندامش حس خوبی نداشت و حتی در مصاحبه ای گفت: «هیکلم مرا آزار می دهد.» او حتی چند بار جهت چربی سوزی اش تلاش کرد ولی موفق نشد.

    جان گودمن در نهایت او تصمیم گرفت که به سلامتی اش اهمیت بیشتری دهد. از آن روز به بعد او آدم دیگری شد.اما به راستی او چه راهی را در پیش گرفت؟ او خودش در این باره می گوید که همه چیز به مقدار غذایی که او خورد، باز می گردد. در واقع او با کنترل مقدار غذایش توانست وزن اش را کنترل کند که البته کار راحت ای نبود.

    برترین ها/ ترجمه از پردیس بختیاری

    واژه های کلیدی: زندگی | ستاره | اخبار فرهنگی و هنری

    سلبریتی هایی که غرق در عمل‌های قشنگی شدند!

    سلبریتی هایی که غرق در عمل‌های قشنگی شدند!


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار